jag ska bli stark som ett lejon...



Ännu en underbar eftermiddag at the gym!! Vevade på så crosstrainern var på väg att lossna från golvet men hejdade mig och knappade in tyngre motstånd istället. Körde på ett tag och sänkte sedan motståndet för att träna flås och kondition. Är sjukt taggad på att springa ett lopp i sommar. Tänkte börja med Stockholms halvmarathon. Who's with me? Måste köpa mig en blender när lönen kommer också. Så jag kan göra mirakel-smoothies a la Lillemor!! Ny musik behöver jag också. Börjar bli lite småless på Vince Neil och hans tjat om girls, girls, girls och de att de hårda grabbarna i Iron Maiden är mörkrädda. Förslag mottages gärna! Resten av denna kväll skall avnjutas med ett dussin blodapelsiner, bänkad i soffan framför OS. I morgon väntar jobb. 10-21. Hej!


Kommentarer
Postat av: Lindaa

Hurt bulle hurt bulle... =)

2010-02-18 @ 23:04:29
Postat av: Micke

Tja rå.. jobba på.. :)

2010-02-19 @ 01:39:24
Postat av: Malin

Mycket möjligt att jag och Annaa är på! Skulle fan vara schöners.

2010-02-23 @ 23:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0