H O C K E Y ! ! !



Idag har varit en bra dag. Kursen är avklarad och jag fick min semla! Har även fyndat jordens coolaste hockeyspel av antik klass. Gammalt Stiga-orginal helt komplett sånär som på en spelare. Han är utvisad i väntan på att jag ska laga det. Så nu spelar det ingen roll om det skiter sig för oss i OS, för jag kan ändå vinna mot Kanada. Men vi får väl hålla tummarna för gubbarna i Vancouver i alla fall. Första matchen i natt kl 01.30 mot Tyskland. Nu bär det av mot gymmet!!


   


Kommentarer
Postat av: Lindaa

Hhaha fan va nice =) och du fick din temla?! Inte ja... suck o stön... kanske imorn :) ÄVEN så slår Kristofers lillebor (3år) mig i de där bajs spelet.. tycker som sagt inte om att förlora jag kraam saknar dig

2010-02-17 @ 18:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0