fullt upp fast ändå inte

I morse kände jag lite panik över att jag inte hade något planerat på min lediga dag. Vill gärna ha nåt inbokat när jag är ledig så jag vet att någonting händer. Kan bli mer stressad av att inte ha någonting alls planerat än att ha fullt upp. Men det gick bra ändå. 2 timmar på gymmet resulterade i 3 km löpning, 5 km skridsko-maskin, benpress, pilatesinspirerade magövningar och armhävningarna från helvetet. En riktig genomkörare. Gött. Avslutningsvis 15 minuter i solariet. Riktigt skönt att tina upp kroppen ordentligt nu när det envisas med att vara mer än -10 grader kallt ute, vilket i sin tur gör att lägenheten aldrig blir varmare än 18 grader. Benvärmare och scarf är två livsnödvändiga plagg här hemma! Gärna mössa och morgonrock också. För säkerhets skull. Efter gymmet sprang jag hem, hoppade i duschen, knarkade blodapelsiner och pratade med min kära syster i telefon. I 54 minuter. Plötsligt var klockan 16.00. Mötte upp min mor i Solna C för att inhandla lite mat. Det blev tacos. Och bärs. Nu är det dags att göra om vardagsrummet till frisörsalong. Mammas hår ska fräschas upp med lite slingor. Sen är det möjligt att det blir en film innan det är dags att checka in. Larmet slår när hockeymatchen sätter igång i morgon bitti. Finfint att bara slå på tv.n och glo och sedan somna om då jag jobbar 15-21 i morgon. 



Trillade in på Gina en snabbis också och ramlade över dessa två gosiga sticketröjor. Jag ser varm sommarkväll med en grill i bakgrunden framför mig. Det drar in en halvkall vind och jag drar på mig en av de här. Älskade modellen så det fick bli både en korallfärgad och en vit.


Kommentarer
Postat av: Lindaa

Åh du är bra duktig du lila Mika... träna o shopar o står i.. =) Håller med dej om tröjorna, passar nog peerfekt en varm kväll i juni i härliga Östersund ;) kraam

2010-02-21 @ 22:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0