fredag



Idag blev jag kär. Igen. Jag hittade en tavla till vardagsrummet idag. ÄNTLIGEN! Det är New york-tema och massa coola färger. Mycket bra! Det börjar ta sig här hemma nu. Den röda tråden är lila. Allt börjar falla på plats och det finns mycket lila. Hittade en liten anslagstavla i griffelfärg till köket också. Där kan man skriva snälla saker eller vad som står på dagordningen. Gud så civiliserat.

Nu ska jag parkera mig vid köksbänken och slänga ihop en liten mangosalsa. Mina ladies kommer snart över på en liten celebratory vårfest. Plusgraderna har infunnit sig och det firar vi med grillad halloumi i pitabröd (ja, jag har köpt en engångsgrill för att få den rätta känslan) sallad och bubbel-rosé. Riktig sommarmat!


   


Kommentarer
Postat av: syster

en röd tråd som är lila? kallas även lila tråd? :P

2010-02-26 @ 17:53:59
Postat av: Mammsen

Hur kan en röd tråd vara lila?

2010-02-27 @ 17:04:13
Postat av: mika

dumb-asses. en röd tråd symboliserar ett genomgående tema. mitt tema är lila. därav blir den röda tråden lila.

2010-02-28 @ 14:04:28
URL: http://mikapaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0