det går bra nu



Gymmet var en riktig fröjd idag. Eftersom jag arbetar mestadels kvällspass faller det sig naturligt att jag tränar innan jobbet där vid lunch ungefär. Helt öde i lokalerna med undantag för Superwoman, som måste bo i någon garderob på det där stället. Hon är ALLTID där. Oavsett tid. Men nu har jag haft kurs med riktiga Svensson-tider, 9-16, i tre dagar och alltså tränat kvällstid. Gled in vid 17.30 idag och det var ett inferno av testosteron, tajta cykelbyxor och vrålande bröstmuskler. MEN JAAADÅ!! Jag stormtrivdes, så att säga. Lite trångt men ack så mysigt. Det enda omysiga var en snubbe som gled runt i mjukbrallor, mössa och flip-flops. Inte okej. Men min irritation över denna pojk gjorde att jag lade på 10 extra kilo på benpressen idag och tryckte iväg 110 pannor! Hann öka på odlingen fräknar på näsan i solariet också. Sen skuttade jag hem. Alldeles varm och lycklig i kroppen. Stekte ägg och skinka. Skar varsamt min sista avocako och öste på med grillkrydda. Tillsatte lite keso. Och voila, super-dunder-protein-middag. Mums!! Nu har jag duschat och bäddat i ordning soffan och ska glo igenom några avsnitt av säsong 2 av Breaking Bad. Fick nämligen ännu ett glädjande besked idag. Det kommer en tredje säsong med start 21 mars. Hög femma!


Kommentarer
Postat av: Littlemother





Helvete va sunda vi blivit? vad hände liksom?

2010-02-18 @ 11:18:04
URL: http://lillemorsimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0