en sån julhelg.

Vilken helg. En toppenhelg som alltid när min prins av England är här. Tidigt på lördag morgon begav vi oss mot Ekerö för brädåkning. Danny skötte sig exemplariskt. Helt orädd störtade han ner för backarna och bjöd på många skratt. Men han var duktig. Vi ramlade inte i liften en enda gång och jag tvingade till och med upp honom i stora backen, vilken han klarade galant. Efter några timmar i backen åkte vi hem för att svida om och bege oss till Märsta. Där bjöds det på helt sinnessjukt god mat och allt därtill. Kvällens meny bestod av hjort-racks med potatisgratäng och till dessert fick vi cheesecake med äpplen och pepperkaka. Efter maten väntade bärs, bubblor och Buzz i soffan in på småtimmarna. Supertrevligt, TACK!!

   
  


Igår, söndag, firades det jul i Paulsson/Ericsons lilla våning. Massor av mat, dryck och godis. Allt som hör julen till. Det enda som saknades var Kalle, men men, tomten hade ju hunnit hit i alla fall. Han hade med sig ett par grymt snygga, blingade skor till lilla mig. Till och med den engelska tomten hade hunnit hit med lite kristaller till min handled, även fast jag fick min julklapp i Köpenhamn. Tomten levererade också ett stycke Mario Kart till syrran som vi svettats framför. Tack tomten!! Kvällen avrundades på biografen med Tron 2 3D. Daft Punk stod för öronorgasmer och sedan återvände vi hem till sängen.


   
  
  
    
  


GOD JUL!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0