2010.

Sådär, nu har jag vaknat till liv igen. Väskan för helgen är packad så nu är det väl hög tid för en liten årskrönika. Som ni säkert förstår har 2010 varit ett av de bästa åren i mitt liv!! Det hela började med en lugn och fridfull vinter i Solna. Bara jag och mamma på 45 kvadratmeter. Lite längre in på året dök en fattig bror, just hemkommen från Asien, upp i flip-flop-tofflor och joinade oss. Sen ramlade sommaren in. Och vilken sommar dessutom!! Jag hade fyra veckors välbehövlig och innehållsrik semester med mina fruar! Jag hann se så sjukt många av mina "måste-se-innan-jag-dör-band". Mötley, Iron Maiden, Kings of Convenience, Miike Snow, Swedish House Mafia, Deadmau5 m. fl. Snacka om festivalsommar. Borlänge, Stockholm och Liverpool. Och så har vi ju såklart midsommar i Gopshus, där jag fann min man. Som nedsänd från himmelen satt han där långt in i Dalarnas djupa skog. Detta medförde att hösten blev alldeles, alldeles underbar. Ett par resor till England och en sväng till Köpenhamn. Och så tog ju syrran studenten och hamnade tillslut hos oss. Just in time till att jag bestämt mig för att fly landet om några månader. Så från en väldigt lugn start på året har vi fått mot fullständigt kaos. Vilket jag föredrar!! Nu blickar vi fram mot nästa år med sjukt stora förhoppningar. Jag packar och flyttar till Brighton i slutet av februari, och det var länge sedan jag känt mig så glad över ett beslut. Framtiden är oviss och spännande. Precis som jag gillar bäst!!


Midsommar



Student



Peace and love

  

Sonisphere

 

Creamfields

  

Köpenhamn

 

London

  

  

Brighton

   



Jag blir alldeles glad och varm i hela kroppen när jag ser dessa bilder. Tack till alla vänner, familj och nybekanta jag träffat under årets gång!! Puss.

Och förresten, glöm inte Victoria Secret's fashion show ikväll kl 20.00 på TV3. Nu blir det bloggpaus till efter helgen.



Kommentarer
Postat av: Mr brown

Nawww you such a sweetie <3 this has also been the best year ever for me too!! Mainly for meeting you baby, I want to do it all over again ! But i know that this is just the beginning and we have so much more in store for us :) love you always puss och bamsekraaaam!!!

2010-12-30 @ 20:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0