london - brighton december 2010.

I'm back!!




  



  

 



 









Jag är åter på svensk mark efter en fantatisk vecka i England. London bjöd som vanligt på roliga bravader. Denna gång innehållandes en tur med London Eye. Det blev dock ingen skridskoåkning då rinken de byggt för det ändamålet var lika stor som vårat vardagsrum. Får ta det i Brighton om det fryst till ordentligt till nästa månad. Kvällen bjöd i alla fall på käk och drinkar i Camden och spelning med Leftfield på Brixton academy. Fantastiska ljusshower och basen var på väg att trycka ut hjärtat ur bröstkorgen. Epic!! På söndagen var det däremot våra huvuden som ville hoppa ut ur knoppen. Vid lunch släpade vi oss mot Victoria station och satte oss, halvt döda - halvt levande, på tåget ner till Brighton. Där bjöds det på god mat och utmärkt sällskap hela veckan. Vi hann även med lite julklappsshopping och strandpromenad i solnedgång. Jag längtar tillbaka, men nu är det bara att bita i det sura äpplet och jobba. Hela helgen!! Men det gör så lite. Framtiden ser ljus ut. Vi har nämligen smidit lite planer ihop, karln och jag. Så just nu studsar jag mest omkring och ler. Spännande, spännande!! Och om en vecka kommer Danny Boy hit igen. Då är det dags att värma upp med lite snowboardåkning inför stundande Åre-resa.


Kommentarer
Postat av: Pia

Vilken tur att du kom iväg till slut, verkar ha varit en förträfflig vecka!



Kram

2010-12-10 @ 16:44:41
URL: http://piasalldelesegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0