nu händer det grejer.



Ladies and gents.
Idag kunde jag inte hålla mig längre!! Jag är inte särskilt bra på det här med hemlighetsmakeri. I want the world to know!! Så jag stegade helt enkelt in till chefen idag och bad om att få avsluta min anställning inom företaget. För lyssna nu:

JAG SKA NÄMLIGEN FLYTTA TILL ENGLAND!!!


Nu är det snart slut på tårfyllda adjön på flygplatser och nedräknande av dagar. Om 8 veckor tar jag mitt pick och pack ombord på planet och efter det kommer jag och karln kunna flyga tillsammans vart än vi ska åka! Steg upp tidigt i morse (återigen 09.30) och brainstormade ihop ett engelskt CV och skeppade över. Nu ska jag bara ansöka om ett så kallat National Insurance Number och styra lite andra saker så är vi redo att rulla. Karln har till och med hunnit slänga ut lite trådar om jobb, så vi får se vad det blir. Vad som är säkert är i alla fall att vi har en ny, fräsch lägenhet i Brighton att flytta in i mars. Jag har önskat mig en lila soffa och en dusch. Får jag det så blir jag den lyckligaste tjejen i världen. Om jag inte redan är det?! Funderar på att gå och koka lite knäck mitt i denna glädjeyra. Eller det kanske är sent att börja med ett sånt projekt nu. Jag kanske väntar jag med det till i morgon och tar och hoppar i duschen eller nåt nu.
Hej svejs!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag blir ju förtusan så glad så ja blir tårögd MIKA... <3 Är lycklig över att NI är såå lyckliga :) saaknar dig mika o vill prata skit en hel dag.. vi kan väl ringas nåt innan juletid ? :) Kraaam o PUSS

2010-12-14 @ 22:51:30
Postat av: mika

tack vad söt du är!! klart vi ska snacka skit! det är bara att slå en signal. puss!!

2010-12-14 @ 22:54:21
URL: http://mikapaulsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag visste det! Det har jag sagt länge medan alla bara.."va tror du? näääe" skitkul! Det kommer att bli himla bra :)

2010-12-15 @ 15:51:01
URL: http://joanies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0