lill-lördag.

Det här med att ställa klockan och kliva upp tidigt (09.00 och sedan snooza) har satt sina spår. Idag vaknade jag kvart över 9 och var pigg. Det ni!! Det kanske låter konstigt i era öron men eftersom jag för det mesta jobbar kvällspass så startar mina dagar sent och slutar sent. Skönt att vakna upp lite tidigare och hinna göra något innan man ska stressa mot arbetet. Idag valde jag i och för sig att starta lite lugnt med förra veckans Gossip girl i sängen och jag har lyckats klura ut hur man lägger in videoklipp! Yeeey, nu ska jag börja dokumentärfilma min vardag. Har redan lite smaskigt material som skulle kunna platsa. Vad sägs om Malins pingvindans, eller syrrans fina minspel? Nä nu är det dags för frulle. Sedan ska vi svida om och åka mot jobbet. Möte väntar idag, jag hoppas på lucia-fika!! Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0