just can't get enough.



Ledig tisdag. Här sitter jag med en kaffekopp och drömmer mig bort till mars månad och England istället för att storstäda som det var tänkt. Men det hinns med det också, tids nog. Just nu har jag fullt upp med att bolla ideér för hur jag ska fylla de 70 kvm som vi förhoppningsvis flyttar in i i mars. Öppen planlösning med kombinerat vardagsrum och kök samt ett sovrum och stort badrum. Självklart kommer den röda tråden vara lila. Jag vill ha raka, strikta, mörka, moderna möbler (så soffan kommer nog bli mörkgrå) med gammeldags, romantiska detaljer och prylar i färg. Vi får väl se vad engelsmannen säger. Woop woop.


Kommentarer
Postat av: Mr brown

Things keep getting better with you baby <3

2010-12-22 @ 08:47:05
Postat av: Malin

Schnyggt! Du kommer göra underverk i England ! 

2010-12-22 @ 14:18:13
Postat av: Mika P

thank you, thank you very much!!

2010-12-23 @ 07:44:13
URL: http://mikapaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0