jag vill ha mer jul, ge mig, mer jul.




Här i Sverige har jag idag förberett för julen med att baka lussekatter i stora lass.




Och i Brighton tog man in granen idag!!

Julförberedelserna är i full gång. I morgon är det redan tredje advent. Julen har smugit sig på så fort det här året så jag har inte ens hunnit bygga ett pepparkakshus. Det kan ju ha att göra med antalet mil jag flyger kors och tvärs för tillfället, men men. I morgon efter jobbet ska det minsann inhandlas julmat och sättas igång med knäcken och sillen. Och köttbullarna!! Eftersom både jag och mor arbetar på julafton och mina kära syskon åker till pappa i norr över jul så har vi bestämt att fira vår lilla julafton nästa söndag. Då även Danny är på plats! Ska bli kul att se om han äter upp det han fått på tallriken för att han gillar det eller för att han är artig!!


Kommentarer
Postat av: Mr brown

Jag längter !! I want to be there now :) <3

2010-12-11 @ 22:47:39
Postat av: Pia

Han har ju i alla fall fått öva en hel del på att äta sill och dricka snaps med alla midsomrar i Mora han har i bagaget! :)

2010-12-12 @ 11:48:02
URL: http://piasalldelesegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0