ingen rast, ingen ro.



En produktiv dag har nått sitt slut. Öppnade med att stiga upp tidigare än vanligt (studsade upp 09.30) för att koka sillag. Den står och gosar till sig i kylskåpet. Fortsatte med att springa på stan med Malin och där hittade jag mina sista julklappar, jag har gått igenom viktiga mail med ansökningsinformation och styrt upp annat pappersarbete. Slagit in presenter så svetten lackade. Korkade upp en flaska skumpa för att svalka mig och skålade med mamma och Marielle. Mitt senaste mission misslyckades tyvärr. Försökte skapa ett YouTube-konto så jag kan ladda upp lite filmer och lägga in här. Har en skitrolig film på Kajsa från häromdagen när hon försökte stirra ner sin leksak från en högtalare i vardagsrummet. Hur som haver så gick det skogen. Jag började slita mitt hår och gav upp, det får bli en annan dag. Kom då på att fredag och snowboardåkning närmar sig med storsteg så jag tog och rotade fram alla attiraljer. We're ready to go baby!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0