go'kväll.

Hallå, gott folk. Då var ännu en arbetshelg till leda. Vill ha nästa helg redan nu!! Då väntar nyårsfest i diamantskor och guldklänning, det blir grejer det!! Jaja, åter till det jag tänkte säga. Jag kom osökt att börja räkna lite och insåg att jag nu bara har fyra arbetshelger kvar. Räknade lite till och kom fram till att jag endast har 26 dagar kvar på mitt jobb!! Två månader, ca 60 dagar kvar innan det sista flyttlasset går. Längtar som en tok, samtidigt som det är lite skrämmande!! Men det ska bli så spännande att göra något helt nytt. Både arbetsmässigt och i övrigt. Ett helt nytt land att upptäcka. Men en sak är säker. Jag tar med mig kilovis med kaviar och saltlakrits för det vet dem inte vad det är!! Nä, nu är det dags för den stora söndags-tvagningen med ansiktsmask, ögonbrynsplockning, nagelfix m.m. Under tiden lyssnar vi på lite skön musik. Varsågoda!



Kommentarer
Postat av: Mr brown

It couldn't come soon enough ! I'm also counting the days 

P.s good song choice 

2010-12-27 @ 18:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0