eye of the tiger.

Idag min kära vänner, ska jag dela med mig av ett hett tips om ni skulle råka ha en ledig måndag som jag. ÅK INTE TILL ETT STORT SHOPPINGCENTER T.EX BARKARBY. Speciellt inte i mellandags-rea-rusning. Det valde nämligen jag och mamma (eller ja, jag lockade med mig mamma för lunch, vilket det inte blev något av) att göra idag. Tydligen så tyckte halva Stockholm att det var ett fint måndagsnöje. Jobbar inte folk?! Vi har brottats med arga klimakterie-tanter, gamla tanter med shoppingvagnar och skrikande, snoriga barn. Allt för att få tag på en resväska till mig. Så nu kan jag börja packa ner mitt liv piece by piece. På väg hem sprang vi en sväng genom Vällingby City och jag fick med mig lite välbehövligt smink och en kalender. Lyckades hitta mig ett par jeans, leggings och ett underklädes-set i Västermalmsgallerian igår också. Så nu får det vara nog. Fröken Slösa ska nämligen försöka spara ihop lite slantar innan det är dags att överge Sverige för en stund. För er som är nyfikna tänkte jag dela med mig att ett filmklipp på mannen jag valt att byta land för. Enjoy!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaa:) festlig daans :)

2010-12-27 @ 19:28:43
Postat av: Mr brown

Oh dear !

2010-12-27 @ 19:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0