business-kvinna.

Jaha, då var det dags att kliva in i workingmode igen! Tre snabba kvällar ska dammas av. Jag och mamma jobbar själva för det mesta så vi ska nog kunna rocka fortet. Ihop med detta inlägg ville jag lägga upp ett klipp från gårdagens avsnitt av Hollywoodfruar på Maria som seriös business-kvinna och pruttande stolar. Men jag hittar det inte så det får bli det här istället. Sjukt roligt! Uppmanar alla att använda sig av dessa moves på dansgolvet i framtiden!



Förresten. Lillemor. Malin. Marielle. Det är dags att komma hem nu!!


Kommentarer
Postat av: Little one

Vi kommer imooooorn!

2010-12-28 @ 13:15:00
Postat av: Linda

Haha ha!!! Min underbara montazami!!!!

2010-12-28 @ 16:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0