underbara torsdag.

  

Jahapp, då är den efterlängtade torsdagen kommen. TACK!! På morgonkvisten har jag utfört mina husmoderliga sysslor och kokat knäck. Samtidigt som jag provat mina snowboardskor och druckit kaffe. Detta har varvats med att kolla snörapporter då vädergudarna har bestämt för att slänga ner en grotesk mängd varje gång jag ska åka nånstans eller få besök. Men det verkar se safe ut denna gång. Efter sex timmar på jobbet väntar tre dagars ledighet med fullspäckat schema. Imorgon fredag väntar snowboardpremiär för säsongen i mitt fall. Eller ja, blev ju aldrig något åkt förra året. Så det är väl premiär efter två års paus. Däremot är det livspremiär för mr. Brown!! Ni som vill bevittna detta spektakel bör bege er till Ekebyhovsbacken i morgon bitti. Medtag kamera och varm choklad! Om vi överlever ett par timmar i backen ska vi ut och fira detta med öl på Dubliner på fredagkväll. Feel free to join! Lördag bjuder på mer premiär. Danny ska sitta upp på syrrans häst. Om vi inte rentav är för bakis och brutna från fredagen. Detta sker också på Ekerö. Jag har laddat systemkameran och planerar att leka paparazzi, ska även försöka fånga detta på film. Om han överlever även detta så ska detta firas hemma hos Paul och Louise i Märsta under kvällen. På söndagens schema står Lilla julafton med allt som tillhör samt biobesök på kvällskvisten.


Kommentarer
Postat av: Malin

Det står mustigt på kaffepaketet .... Jag döööööör!

2010-12-16 @ 23:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0