1 december.

 

Ja, det har hunnit bli första december och dags att öppna första luckan i julkalendern (ja, mamma köpte en chokladkalender med Disney-prinsessor på till mig). I min första lucka låg det en dos med feber, ledvärk och känningar av urinvägsinfektion. Hurra!! Fick sjukskriva mig för andra gången på 14 månader i företaget. Då är det tur att man har sällskap av en liten lurvig krumelur i sängen. Jag vet att man inte ska ha dåligt samvete för att sjukskriva sig men jag tycker alltid det känns som att man sätter någon i skiten. Men jag håller tummarna för att det går bra ändå, och för att jag blir någorlunda frisk innan fredag. Och att snön försvinner från Gatwick. Idag var tydligen alla flyg inställda pga lite snö. Mycket att hålla tummarna för nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0