one step closer.



Ja jävlar vilken kväll. Regnet stod som spön i backen men det gjorde inget. Jag hoppade runt och rockade i min svarta klänning, blå regnponcho och tovigt hår med ett par skor som var vita en gång i tiden. Nu är de BRUNA men det var det lätt värt. Vi hann med allsång med Alice Cooper, rysa av lycka för att få se jordens coolaste gitarrist, Mick Mars, gratta en annan legend, Bruce Dickinson på födelsedagen, gråta till introt av Fear of the Dark som jag lovat, shotta vitt vin, leka säl i leran, bli rädd för åskan (ja, Lillemor, jag var rädd på riktigt), pommes och ostdipp. Det hela avslutades med en Hof hemma på balkongen. Bästa kvällen i bästa sällskapet. Bilder kommer när Martin C vaknat till liv.


19 days baby!!


Kommentarer
Postat av: Cleveland Brown

Muddy for sure!!

2010-08-08 @ 09:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0