kungligt besök.



En sista vända till IKEA för att inhandla nödvändigheter till rummet, och lägenheten i övrigt. Jag och morsan letade fram sängar, bokhyllor, speglar, vitrinskåp och andra små prylar. Skulle till och köra allt mot transportdisken när vi var nära på att köra över självaste prinsen. I samma ögonblick kom vi på att de där skumma två männen som vi skällt på för att vara i vägen inne på självplocken var hans livvakter, haha!!








Äntligen känns det som att jag bor i ett riktigt rum. Ett helt eget, mysigt, fint rum. Med en palm att titta på varje morgon när jag vaknar!! Så nu kan jag slappna av och koncentrera mig på att räkna ner på riktigt.


Barely one week, one day honey!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0