date med england.



Detta är numera den mest vanligt förekommande positionen jag har när jag ramlat hem från jobbet. Dagens tolv timmar flög dock förbi fort. Jag hann med morgonmöte och kortspel såsom Vänd Åtta, kort-bingo och poker. Sedan var det dags för lunch. Den efterföljdes av kubb-turnering och kaffe i solen. Vips, så var klockan 14 och dags för nästa jobb. Sju timmar rullade på fint och nu sitter jag här hemma vid datorn, blir hög på doftljus och dricker te. Ska prata av mig med karln på andra sidan vattnet ett tag sen är det dags för sängen. Kortdag på jobbet i morgon, high five! Efter det väntar kvalitetstid med fröken von S.


10 dagar !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0