C R E A M F I E L D S - 2 0 1 0

















Snipp, snapp, snut så var sagan slut. Creamfields är bland det galnaste jag upplevt. Jag har denna helg beskådat en man dricka ett glas kiss, killar och tjejer iförda endast kroppsfärger i neon med mera, med mera.  Madness rakt igenom. Jesus Kristus Benedictus, vad mycket folk det var. Vilken bra musik, stämning, gemenskap. 80.000 människor som samsas och delar allt. Jag såg inte ett enda bråk på hela helgen. Det här blir svårt att toppa. Tveksamt om det ens är möjligt. Det finns inte ord att beskriva lyckan när SHM drar igång Teenage crime. Helt utan förvarning. Jag grät, saknade mina fruar för ett ögonblick, samtidigt som jag studsade av lycka!

Kommentarer
Postat av: LilySweetbum

We don't sleep when the sun goes down

We don't waste no precious time

All my friends in the loop

Making up for teenage crime



2010-08-31 @ 22:12:10
URL: http://lillemorsimonsson.blogg.se/
Postat av: anne

guuud så du är ute å flänger!! men roligt har du för det ser jag allt i bilderna,. och det är u huvudsaken! :-)

2010-09-01 @ 00:10:47
URL: http://enna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0