boom.

Tror jag sprang in i väggen idag, i 220 blås! Vaknade med huvudvärken från helvetet och har inte kunnat tänka klart på hela dagen. Halsen bråkar och klimakteriesvettningarna flödar. Daten med von S fick ställas in då jag planerat att parkera arslet i soffan och inte röra mig på resten av dagen. I morgon är jag ledig så jag hoppas jag hinner rehabilitera mig innan jobbhelgen drar igång. Nästa vecka är också fullspäckad så jag hinner inte med sjukdom. Ingen rast, ingen ro!! På tisdag kommer en efterlängtad Joanie till stan. Onsdag, torsdag jobb och på fredag är det dags för födelsedag och take-off.


Kommentarer
Postat av: Lindaa

Men lilla lilla Mika då..

krya på dig my love, saknar dig!!!!

PUSS <3

2010-08-17 @ 23:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0