aladdin.



Vaknade av en smärre chock i morse. Jag hörde en massa konstiga röster. Först trodde jag att brorsan satt och tittade på nyhetsmorgon innan jobbet. Vilket hade betytt att han hade förvandlats till en helt annan människa eftersom detta aldrig skulle förekomma. Sen började jag vakna till och kunda lokalisera var ljudet kom ifrån. Balkongen. Tittade ut och tappade hakan. Varken linser eller glasögon och min nyvakenhet gjorde att jag trodde att dessa två polacker, som tydligen ska måla våra balkonger, satt på en flygande matta som i Aladdin. Nu blir det protein-frulle och sen ska jag dra igång den här dagen. Ut och springa i mina nya ass-pants. Hämta Linda. Packa för sjöslag på Östersjön. Ja, det var väl det. Över och ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0