det blommar i stockholm.



Oj, vilken måndag. Blev hela 13 timmars sömn i natt i hopp om att kompensera de fem timmarna jag lyckades skrapa ihop i helgen. Mötley Crüe började skråla ur min telefon kl 09.00 i morse vilket betyder dags att kliva upp. Jobbade 9.45-21 och har hunnit med massor. Sittgympan byttes idag ut med musikstund. 2 timmar med en trubadur. Riktigt trevligt. Lärde mig lite Taube-visor och Lasse Berghagen. Det är kul att se att människor blir så glada av musik. Det spelar ingen roll vad de råkat ur för så skymtar man alltid ett litet leende när de nynnar på en bit de känner igen. Vattnade min lilla rabatt också. Väntar nu med spänning på ringblommor och blåklint. Jag har även hunnit med att lugna lilla Lindas små resnerver. Hon ska nämligen flyga ända ner hit till huvudstaden från Östersund, helt själv, i morgon. Hon tyckte det var jättekonstigt att SAS skickade sms om att hon kunde checka in redan nu. Hon är så söt den där lilla Linda. Hon har haft väskan packad och redo i en veckas tid nu. Tror nästan jag ska snacka med flygvärdinnorna så hon får ett sånt där halsband med namnlapp och att de tar hand om henne så hon inte kommer bort. Nu ska jag försöka mig på att styra upp lite av kommande sommars awesomeness. Peace and love med festivalbuss with the wives. Ni hör ju. Jag kommer älska varje sekund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0