härligt väder.

Plötsligt blev det vår på riktigt i huvudstaden. Wihoo!! Världens sötaste mamma och bror hade packat picknick-påsen med termoskaffe och kakor man doppar för bästa smak för att möta upp mig efter jobbet idag. Mycket uppskattat. Vi letade rätt på ett lämpligt picknickbord i vårt hood och njöt av solen en stund. Sedan rullade vi hem och jag hoppade ner i mina motionskläder och begav mig mot Hagaparken. Det fina vädret gjorde att jag flög fram i mina "springa-fort-som-fan-skor". Damen här nedan tog det hela ett steg längre och tyckte bestämt att det var sommar. Shorts, sport-bh och barnvagn. Hurtigt värre!


   


   

   


Kommentarer
Postat av: Littlemother

ööh typ världens godaste kex för övrigt?

2010-04-15 @ 15:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0