tisdag.

JAG VILL SOOOOVA! Men jag har ju gått och blivit någon slags arbetsnarkoman. Kan bara inte säga nej när någon frågor om jag kan jobba. Klart man ställer upp. Och bara jag har tagit mig ur sängen så är det ju faktiskt inte allt för jobbigt att vara vaken. Och är man vaken kan man ju lika gärna göra något värdefullt med tiden. Som att jobba och tjäna pengar inför sommarens äventyr. För övrigt så håller vi på att styra om våra Roskilde-planer mot Borlänge och Peace and love då vi häromkvällen upptäckte att de faktiskt har en grym line-up. Min lycka kommer vara total när jag får stå och flumdansa till Kings of Convenience. Jaja, off to work. 9.00-15.30. Sedan ska jag snöra på mig "fort-som-fan-skorna" och mina svarta trikåer och inviga Hagaparken.




          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0