sunday bloody sunday.



Ska man hänga i sängen hela dagen ska man göra det med stil. Närå, jag passade bara på att töja ut mina nya skor en smula samtidigt som jag drog mig under täcket. Veckans enda sovmorgon så jag tycker detta var lite schysst multitasking. Idag är sista dagen i lillasysters sällskap. Hon åker hem i morgon. Hon har varit här sen i tisdags och självklart har det varit dåligt väder med antingen spöregn eller mulet hela veckan. Men idag har solen hittat tillbaka så nu åker skinnpajen och solbrillorna på. Vi tar varandra i hand och skuttar ner på centrum.


Kommentarer
Postat av: Littlemother

MIKA, hur kan du INTE berätta om dom där?!?!

2010-04-12 @ 08:53:48
Postat av: mika

har ju bild på dem i inlägget innan. tror de ska få luftas lite när du fyller år :)

2010-04-12 @ 20:36:08
URL: http://mikapaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0