långt ner i halsen.


Åh nej, åh nej, åh nej, åh nej nej. Vaknade med en klump i halsen i morse. Jag vill INTE bli sjuk nu. Har massor på gång framöver. Så jag sprang ner på hälsokost-affären och roffade åt mig någon hokus-pokus-medicin som smakar gräs och luktar gammalt vin. Jag ska blanda 20 droppar med ett glas vatten varje timme så jag hoppas det jagar bort förkylningen. Fick med mig Gynnings nya bok hem också så nu blir det soffläge istället för gym. Har just lyckats besegra Swedbanks internetbank också. Det krånglade hela kvällen igår och hela morgonen. Även Linda hade problem då hon skulle boka flygbiljetter för att hälsa på mig. Vi har ringt runt till olika kundtjänster för att få reda på att man numera måste ha någon slags internetkod till sitt Visa-kort för att handla på nätet. Efter mycket om och men har hon äntligen fått sina biljetter och min Deadmau5-bokning gick igenom. Happy times!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0