långt ner i halsen III.





Alltså. Hur klarar människor av att vara arbetslösa och sitta hemma? Många väljer ju såklart inte att inte ha ett jobb, men det finns ju vissa lathundar i vårt avlånga land som helt enkelt inte orkar få tummen ur. Men vad gör dem om dagarna? Seriöst, tell me. Idag har jag vandrat fram och tillbaka mellan säng, kök och toalett. Exciting!! Tydligen så visar de enbart gamla serier i repris på alla kanaler på tv:n hela dagarna. Lyckades landa på en kanal som visade första säsongen av Beverly Hills. Haha. Vilka kläder. Det var ju spännande. I en kvart. Sen blev jag rastlös och började städa köket istället. Kockade ihop lite köttfärsås och diskade. Allt detta tog en otrolig tid då förkylningen medför att jag får klimakteriesvettningar från helvetet med jämna mellanrum. Så när köket var rent och maten var färdig hade klockan slagit 16.00 och brorsan kom hem från jobbet. Äntligen lite sällskap. Nej fy, hoppas jag vaknar pigg och glad i morgon så jag kan jobba i helgen. Jag orkar inte städa toaletten.

Kommentarer
Postat av: PA

Toan är min!!!

2010-04-16 @ 12:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0