i love shoes. shoes shoes shoes.

Idag har minst sagt varit en intressant dag. Jag har hunnit med 8 km promenad, spela Yatzy och druckit nyponsoppa från Sagolika soppor med en människa hög på smärtstillande. Det är för övrigt jättekul. Efter denna skitlånga promenad och X antal timmar på sjukan var jag fortfarande rastlös. Så när jag kom hem drog jag med lillasyster på en snabbrunda i Solna centrum. Vårt mission var att köpa smink men det var slut så det fick bli ett par pumps till mig, en tröja till bror och ett par sneakers till syrran. Nu ska vi sadla om till frisörsalong här hemma. Återkommer med resultat.







Kommentarer
Postat av: Lindaa

Låter bra är de du elr siss som ska göra om håret? =)) bilderbilderbilder... hahaha

2010-04-08 @ 20:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0