devil in disguise



Min telefon ringde just. Dolt nummer stod det. Redan här blev jag lite kissnödig. Men jag svarade. En kvinna presenterade sig. Hon var från Naturvårdsverket och lät hemskt allvarlig. Jag såg framför mig en liten bestämd dam i nördiga glasögon och svinrygg. Hon förklarar för mig att jag ska få böter för att jag spridit för mycket koppar runt omkring mig. Haha, här börjar jag ana oråd. Och utbrister någonting om att det inte är första april idag. Kvinan i telefonen frågar om min ardess för att kunna skicka fakturan och jag tappar hakan. Sen blir det helt tyst i 15 sekunder. Dessa 15 sekunder kändes ungeför som ett år. Tystnaden följs av fnitter och denna onda människa erkänner att hon i själva verket är Malin Karlstedt och att jag just gått på jordens prank!

Skäms Malin. Nu är du skyldig mig en öl!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg hatt^^

2010-04-20 @ 15:21:31
URL: http://nemoofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0