winterjam

Helgen som var, eller ja, lördagen som var spenderade jag och mina stockholmska fruar på Stadion. Där hade de byggt en fet ramp och lassat in en sjuhelsikes massa snö som fick den lilla norrländskan i en att må gott! Jon och alla hans coola åkarkompisar snurrade runt i luften. Medan vi mest njöt av SOOL, vinglögg och kanelbullar och med iver väntade på kvällens efterfest på Clustret. Efter en väldigt lyckad förfest hos mig innehållande sing-star, twister och annat madness åkte vi på Söder och ägde dansgolvet. Det tyckte iaf jag, men tydligen inte den idiot som slog mig i sidan när jag var som mest inne i solot på min luftgitarr! ARRGH!

Winterjam-efterfesten följdes av ännu en efterfest hos Ola SkinnarBO på Åsögatan. Där bjöds det på mandeltårta och sjömän som tatuerat grisar och kycklingar på fötterna samt lilla Jerker som hade blivit våldtagen i taxin. Rullade hem till Solna vid 06.00. Förstå lyckan när man kommer hem och MAX har öppnat för dagen. Tryckte ett Frisco-mål med smältost och chili cheese sen blev det sängen!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0