T minus 7 days



Nästa fredag kl 14.30 hoppar jag på flyget hem till de vita vidderna i norr.
Äntligen får jag träffa och krama om alla fruar!! De är som det enda jag saknar
där hemifrån. Och min odrägliga syster och far också då, såklart! Stannar nästan en
vecka. Det tror jag räcker för att tröttna på kylan! Hoppas på lite partaj i Åre också när
man ändå befinner sig i krokarna. Vem vet, man kanske till och med hinner rasta brädan?

Nu blir det ett avsnitt av Breaking Bad, skön serie!, sen bingen. Ska upp i ottan i morgon med
för att åka till Elgiganten och slåss om en platt-tv på mellandagsrea! Bilder på det jippo kommer!


Kommentarer
Postat av: Anne

Åh, jag vill ju träffa dig. Mika i miss you ;-)

2009-12-26 @ 22:17:12
URL: http://flattering.blogg.se/
Postat av: mika...

jamen anne, det är ju klart. du är ju en av mina fruar!!

2009-12-27 @ 10:16:44
Postat av: Lindaa

jaa de vill ja med.. =) <3

2009-12-27 @ 18:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0