nya kleeeder

I morse när jag steg upp vässade jag armbågarna ordentligt. För dagen till ära skulle det fyndas på mellandagsrea. Kärringarna flög åt alla håll och kanter när jag brottade mig fram på Söders gator. Dagens mission var att hitta ett par coola täckbyxor. Detta failade såklart något jävulskt. Fick med mig lite andra saker hem istället. Sjukt nöjd. Det är såå otroligt roligt att fynda! Man blir så glad. Och när man kommer hem med allt nytt vill man till och med städa garderoben för att nya små älsklingarna ska trivas där inne. Det som fyndades går att skåda här nedan. Och till er som tycker att mina så kallade collage ser ut som skit. Jag håller med! Har precis upptäckt Photoshop och tycker det är sjukt svårmanövrerat, men ska nog kunna knäcka den lilla nöten också när jag ger det tid.








Fyndade en grej till idag men bilder får vänta till i morgon.
Jag måste värma upp lite först.


Kommentarer
Postat av: Littlemother

men SKORNA?!! bilden av dom kommer användas i synd-syfte nu

2010-01-11 @ 12:31:41
URL: http://lillemorsimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0