nagelbitare



I MADE IT!! Tålamodet klarade sig med nöd och näppe. Haha, tappade ena gaveln när jag höll på att limma ihop hela kåken. KRASCH, den gick i fem delar och jag var på väg att börja grina! Mamma kom till undsättning och limmade ihop kakbiten med hjälp av lite magi (smält socker). Sen var det bara på't igen.Boo-ya! Där har ni mitt första pepparkakshus ever.  Är sjukt stolt över slutresultatet då jag även lyckades snitsa till det med lite istappar! Ni som känner mig vet ju att jag inte är så mycket för pyssel och knåp. När Krulliga Karin hoppar in i rutan på Äntligen Hemma byter jag kanal till Bygg Björn kommer tillbaka med sin stora hammare. (Ja, det är sant. Jag tittar på Äntligen Hemma lite då och då. Slå mig inte!)  Känner på mig att jag kommer bli en riktigt skillad mys-mormor en dag!

   

Och just det ja. Calle gick vidare till final i idol. GÖTT!
Blir en nagelbitare nästa helg!!


Kommentarer
Postat av: anne

åh så tjusigt :)

2009-12-05 @ 15:24:14
URL: http://flattering.blogg.se/
Postat av: Linda

Men du.. De blev ju Såå bra tillslut så:). . Jätte fint! Ska göra mitt till veckan! Nervös. . Puss på re

2009-12-05 @ 23:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0