meet me halfway...



... right at the boarderline. Svängig låt det där, blir nog några moves till den i helgen! Halvvägs är precis vad jag kommit efter morgondagens arbete. Dag 3 av 8 avklarades idag utan problem. Bakade små söta lussekatter till våra boende och hade väldans trevligt. I morgon byter jag bransch för en dag och ska leka konferens-fröken. Ska infinna mig på Kungsholmen och ha ställt i ordning frukost kl 08.30. Sedan ska jag rulla tummarna till kl 12 då lunchen ska ställas fram. För att sedan rulla tummarna lite igen och slutligen ställa fram eftermiddagskaffe. Soft jobb! Men ännu en tidig morgon. Usch och fy! Jag laddar upp batterierna med en kall bärs och film ikväll. Sen blir det god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0