jul i vårt hus



Kunde inte hålla mig. Granen tog upp för mycket plats i garderoben. Så i natt åkte den upp istället. Och se så fint det blev!!! Med massor och lila och glittriga kulor!

 Börjar få ordning på resten av hemmet också. Nästa projekt är lila och svarta kuddar till soffan så man slipper de där röda som liksom skär i ögonen när man slänger en glimt mot soffan. Och min lilla fotovägg ska få foton i sina ramar också. När jag lyckats bestämma mig för vad jag vill rama in. Har väl en sisådär 12000 bilder på datorn och jag ska välja ut 6 st godbitar. Men mañana mañana, jag har inte bråttom.

Idag ska jag umgås med Ville heeela dagen. Vi ska ut på Söder och Gamla stan i jakt på julklappar, födelsedagspresenter. Vi ska även mätta Villes begär av dödskalle-väskor. Sen blir det middag på Momma.
Sånt gillar vi!!

     

   


Kommentarer
Postat av: Linda

meen va fiint=)

granen blev ju as fiin... vilka kort ska du ha i ramarna nu d?? =) du som ha liiiiiiiite bilder att vaälja av...haha

2009-12-09 @ 17:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0