fest



Igår hade vi en festlig liten rendez-vouz hemma hos Calle. Jag och Daniella grundade med lite drinkar och Vem vill bli miljonär hemma hos mig. Sen gav vi oss ut på tunnelbanan för att åka till Söders höjder. Som vanligt ser man minst 5 roliga/konstiga människor när man ger sig ut i kollektivtrafiken. Kvällens vinnare blev en man med grå joggingbyxor och ett vedträ i fickan! Hemma hos Calle mötte vi upp med några andra och bärsen flödade. Den blandades med Eau de vie-Livets vatten. Cognac. I det värsta slag som finns. Fy fan säger jag bara. Sen brakade det loss. Stolar gick sönder och jag satte på mig boxningshandskarna och gick en runda mot Danni i takten till Girls, Girls, Girls. Vilken var den enda bra låten jag fick lyssna på på hela kvällen! I takt med att ölen sinade började folk röra på sig och vi bestämde oss för att gå ut. Drog till Skeppsbar och dansade ett par timmar bland en massa skumma gubbar till kass musik. Bajs-DJ. Sen rullade vi hemöver om avslutade kvällen med ett obligatoriskt stopp på Max. Och på vägen hem hann jag med årets första snöängel. Slutet gott, allting gott!!

Så gott folk, nu är jag bakis och ska kolla på andra säsongen av Californication.
Ska inte lyfta ett finger på hela kvällen. Inte ett enda!

     

   

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0