brakväll


Konstig film men ändå väldigt bra på något konstigt sätt.




Halvvägs in i en pissig dag på jobbet får jag ett glädjande meddelande på telefonen. Danni ville ta med mig på bio. Hon bokade biograf och film. Biografen blev Sture-biografen och filmen blev denna. Heath Ledgers sista! R.I.P. Tryckte ett QP cheese-meal i biosalongen, vilken rymde typ 40 platser. Det behöver inte nämnas att alla (40 personer) tyckte jag var en sliskig tjockis. Ta med sig hamburgare på Stureplansbio. Ha! När det fina Östermalmsfolket själva syndade med en kexchoklad och Loka såhär en söndagkväll. Det var roligt.
Filmen var också rolig. Och jag hittade en lila Vandals-mössa på Carlings för 50 spänn. Det var också roligt.
En rolig kväll helt enkelt.

Thank you lady!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0